NiesEnThom
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

NiesEnThom

In dit forum helpt iedereen je met verschillende problemen. Over jouw eigen computer, of vragen over tutorials van de site.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 omgebouwde PSP in elke versie zetten

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
bashahaxd
Post Talent
Post Talent
bashahaxd


Aantal berichten : 393
Join date : 26-05-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Je ******

omgebouwde PSP in elke versie zetten Empty
BerichtOnderwerp: omgebouwde PSP in elke versie zetten   omgebouwde PSP in elke versie zetten I_icon_minitimedi nov 17, 2009 8:25 am

Als je een PSP hebt en je hebt niet de versie die je wilt hebben moet je deze tutorial volgen.
En als de nieuwe versie je niet bevalt kan je altijd nog met gemak teruggaan.
Gebruik helcats recovery flasher, en die is heel gemakkelijk te vinden met google. Als je een download hebt gevonden pak je de .rar file uit en kopieer de RECOVERY folder naar psp/games/.
Maar dan moet je nog de versie die je wilt hebben downloaden. Daarvoor kan je het beste kijken op pspslimhacks. com. Daar kan je de goede versie vinden en die moet je dan in de root('hoofdfolder') van je PSP zetten, en dan de naam veranderen van de pbp. file. Wil je bijvoorbeeld van 5.00 m33 naar 3.80 m33 moet je de pbp file 380 heten, of als je naar 4.01 wil 401 noemen.(we nemen als voorbeeld versie 3.80 maar dit proces gaat bijna hetzelfde met elke andere versie) Start je psp en ga naar de game en kies hellcats recovery
flasher. Die emaal opgestart heb je een menu, en bovenaan staat dan 5.00. Druk een paar keer op x tot er 3.80 staat. Ga dan een naar beneden en druk op x. Dan komt er te staan of je je settings wil configureren, en dan moet je de bovenste drukken. Je komt in een installatie procces. je moet even wachten en dan staat er na een tijdje: pres a button to shutdown. dan wordt het bilt zwart en begint het led lampje te knipperen. wacht tot die zwart is en dan heb je de versie 3.80!

sucses als je het gaat problemen, en als iemand geintreseerd is kan ik ook een tutorial plaatsen om je psp omtebouwen met 99% kans op slagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joris
Moderator
Moderator
Joris


Aantal berichten : 1005
Join date : 25-05-09
Leeftijd : 113
Woonplaats : Capelle

omgebouwde PSP in elke versie zetten Empty
BerichtOnderwerp: Re: omgebouwde PSP in elke versie zetten   omgebouwde PSP in elke versie zetten I_icon_minitimedi nov 17, 2009 9:30 am

Mooie tut!
Terug naar boven Ga naar beneden
bashahaxd
Post Talent
Post Talent
bashahaxd


Aantal berichten : 393
Join date : 26-05-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Je ******

omgebouwde PSP in elke versie zetten Empty
BerichtOnderwerp: Re: omgebouwde PSP in elke versie zetten   omgebouwde PSP in elke versie zetten I_icon_minitimedi nov 17, 2009 11:02 am

dank u
Terug naar boven Ga naar beneden
bashahaxd
Post Talent
Post Talent
bashahaxd


Aantal berichten : 393
Join date : 26-05-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Je ******

omgebouwde PSP in elke versie zetten Empty
BerichtOnderwerp: Re: omgebouwde PSP in elke versie zetten   omgebouwde PSP in elke versie zetten I_icon_minitimewo nov 18, 2009 8:00 am

even een ps.
als je dat doet werken sommigen savegames niet meer(ik ben al 7 keer opnieuw begonnen met assasins creed bloodlines)
Terug naar boven Ga naar beneden
Joris
Moderator
Moderator
Joris


Aantal berichten : 1005
Join date : 25-05-09
Leeftijd : 113
Woonplaats : Capelle

omgebouwde PSP in elke versie zetten Empty
BerichtOnderwerp: Re: omgebouwde PSP in elke versie zetten   omgebouwde PSP in elke versie zetten I_icon_minitimewo nov 18, 2009 8:03 am

bashahaxd schreef:
even een ps.
als je dat doet werken sommigen savegames niet meer(ik ben al 7 keer opnieuw begonnen met assasins creed bloodlines)

dan is het niet zo handig. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
bashahaxd
Post Talent
Post Talent
bashahaxd


Aantal berichten : 393
Join date : 26-05-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Je ******

omgebouwde PSP in elke versie zetten Empty
BerichtOnderwerp: Re: omgebouwde PSP in elke versie zetten   omgebouwde PSP in elke versie zetten I_icon_minitimewo nov 18, 2009 8:05 am

jawel hoor, bij sommigen doet die het nog wel
Terug naar boven Ga naar beneden
bashahaxd
Post Talent
Post Talent
bashahaxd


Aantal berichten : 393
Join date : 26-05-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Je ******

omgebouwde PSP in elke versie zetten Empty
BerichtOnderwerp: Re: omgebouwde PSP in elke versie zetten   omgebouwde PSP in elke versie zetten I_icon_minitimedo nov 19, 2009 7:08 am

evn iets anders,ik wou geen hele nieuwe tutorial maken maar als je echt vete themes op je psp wilt moet je naar deze link gaan, en daar staan weer nieuwe links en uitleg in filmpje https://www.youtube.com/watch?v=RamDXf7mCFI
Terug naar boven Ga naar beneden
kingg0d
Super Poster
Super Poster
kingg0d


Aantal berichten : 892
Join date : 26-05-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Capelle

omgebouwde PSP in elke versie zetten Empty
BerichtOnderwerp: Re: omgebouwde PSP in elke versie zetten   omgebouwde PSP in elke versie zetten I_icon_minitimevr nov 20, 2009 2:36 pm

Het grappige is, jouw psp heeft té veel nederlagen meegemaakt, en tot nu toe allemaal overleefd. Maar ik vraag me af of je psp dit overleefd. xd
Voor de rest, mooie tut! dankzij dit nu ook upgrade naar 5.00m33-6!
Terug naar boven Ga naar beneden
Joris
Moderator
Moderator
Joris


Aantal berichten : 1005
Join date : 25-05-09
Leeftijd : 113
Woonplaats : Capelle

omgebouwde PSP in elke versie zetten Empty
BerichtOnderwerp: Re: omgebouwde PSP in elke versie zetten   omgebouwde PSP in elke versie zetten I_icon_minitimedo dec 24, 2009 3:54 pm

kingg0d schreef:
Het grappige is, jouw psp heeft té veel nederlagen meegemaakt, en tot nu toe allemaal overleefd. Maar ik vraag me af of je psp dit overleefd. xd
Voor de rest, mooie tut! dankzij dit nu ook upgrade naar 5.00m33-6!

nu we het over nederlagen hebben,,,

bas hoe gaat het met je PSP?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





omgebouwde PSP in elke versie zetten Empty
BerichtOnderwerp: Re: omgebouwde PSP in elke versie zetten   omgebouwde PSP in elke versie zetten I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
omgebouwde PSP in elke versie zetten
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
NiesEnThom :: Games :: Tutorials-
Ga naar: