NiesEnThom
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

NiesEnThom

In dit forum helpt iedereen je met verschillende problemen. Over jouw eigen computer, of vragen over tutorials van de site.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden?

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
bashahaxd
Post Talent
Post Talent
bashahaxd


Aantal berichten : 393
Join date : 26-05-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Je ******

Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden? Empty
BerichtOnderwerp: Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden?   Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden? I_icon_minitimedo mei 28, 2009 8:00 am

Ik ben niet erg handig met photoshop enzo maar ik weet dat iedereen op
deze website dat wel is, dus kunnen jullie me hier misschien helpen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Joris
Moderator
Moderator
Joris


Aantal berichten : 1005
Join date : 25-05-09
Leeftijd : 113
Woonplaats : Capelle

Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden?   Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden? I_icon_minitimedo mei 28, 2009 8:10 am

Ik denk niet dat dit op het openbare forum gepost mag worden, ik denk echter dat je via PB contact moet zoeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
bashahaxd
Post Talent
Post Talent
bashahaxd


Aantal berichten : 393
Join date : 26-05-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Je ******

Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden?   Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden? I_icon_minitimedo mei 28, 2009 8:30 am

Joris schreef:
Ik denk niet dat dit op het openbare forum gepost mag worden, ik denk echter dat je via PB contact moet zoeken.

Wat bedoel je?
Terug naar boven Ga naar beneden
Joris
Moderator
Moderator
Joris


Aantal berichten : 1005
Join date : 25-05-09
Leeftijd : 113
Woonplaats : Capelle

Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden?   Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden? I_icon_minitimedo mei 28, 2009 8:33 am

Dat er geen links geplaatst mogen worden voor illigaal gedownloade programma's. Mits je de eigenaarsrechten beschikt.
Terug naar boven Ga naar beneden
kingg0d
Super Poster
Super Poster
kingg0d


Aantal berichten : 892
Join date : 26-05-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Capelle

Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden?   Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden? I_icon_minitimedo mei 28, 2009 8:34 am

Maar mogen we wel zeggen:

Aanrader: CS...
Terug naar boven Ga naar beneden
bashahaxd
Post Talent
Post Talent
bashahaxd


Aantal berichten : 393
Join date : 26-05-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Je ******

Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden?   Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden? I_icon_minitimedo mei 28, 2009 8:44 am

kingg0d schreef:
Maar mogen we wel zeggen:

Aanrader: CS...

Oké, bedankt maar ik hoef geen link.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thom
Beheerder
Beheerder
Thom


Aantal berichten : 400
Join date : 28-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Capelle a/d Yssel

Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden?   Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden? I_icon_minitimedo mei 28, 2009 8:58 am

Joris heeft in dít geval totáál gelijk. Illegale links en cracks zijn verboden. Wel kan je in dit geval ook zeggen dat je demo's kan downloaden wat weer wél legaal is. Mijn tip; download CS2. Dit is verreweg nog de beste vind ik. Dit, omdat hij een speciaal programma erbij heeft, namelijk *vergeten*, maar goed hier kan je dus bewegende plaatsjes bij maken. Zéér handig. Ook kan je een video importeren en die bewerken.

Aan de andere kant is CS4 ook heel goed, hier kan je namelijk met 3d werken, en hij heeft wat meer funties. Het is wel weer wat lastiger want de interface is heel anders.

Binnenkort komen hier héél veel turorials van mij. Zoals borsten vergroten, graffiti maken, avatars maken, signatures maken en nog véél meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.NiesEnThom.tk
Joris
Moderator
Moderator
Joris


Aantal berichten : 1005
Join date : 25-05-09
Leeftijd : 113
Woonplaats : Capelle

Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden?   Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden? I_icon_minitimedo mei 28, 2009 9:00 am

Ik ga nog een tut shirtjes maken geven.. en evt andere dingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
kingg0d
Super Poster
Super Poster
kingg0d


Aantal berichten : 892
Join date : 26-05-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Capelle

Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden?   Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden? I_icon_minitimedo mei 28, 2009 9:00 am

borsten vergroten.... Neutral
Terug naar boven Ga naar beneden
Joris
Moderator
Moderator
Joris


Aantal berichten : 1005
Join date : 25-05-09
Leeftijd : 113
Woonplaats : Capelle

Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden?   Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden? I_icon_minitimedo mei 28, 2009 9:02 am

@ Thom

Imageready toch? Ik had hem bij Photoshop 7 (ja toen nog) Erg handig inderdaad, makkelijker dan Flash naar mijn mening.
Terug naar boven Ga naar beneden
bashahaxd
Post Talent
Post Talent
bashahaxd


Aantal berichten : 393
Join date : 26-05-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Je ******

Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden?   Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden? I_icon_minitimedo mei 28, 2009 9:02 am

kingg0d schreef:
borsten vergroten.... Neutral

Bedankt iedereen, zal kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
kingg0d
Super Poster
Super Poster
kingg0d


Aantal berichten : 892
Join date : 26-05-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Capelle

Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden?   Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden? I_icon_minitimedo mei 28, 2009 9:04 am

succes....
Terug naar boven Ga naar beneden
Thom
Beheerder
Beheerder
Thom


Aantal berichten : 400
Join date : 28-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Capelle a/d Yssel

Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden?   Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden? I_icon_minitimedo mei 28, 2009 9:04 am

Joris schreef:
@ Thom

Imageready toch? Ik had hem bij Photoshop 7 (ja toen nog) Erg handig inderdaad, makkelijker dan Flash naar mijn mening.
Imageready!!! OMG!!! Thx. Ik zat de hele tijd met image in men hoofd. "image.. imageshack? nee das wat anders.. Imagehunter. nee ook wat anders" de hele tijd ik werd er gek van. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.NiesEnThom.tk
kingg0d
Super Poster
Super Poster
kingg0d


Aantal berichten : 892
Join date : 26-05-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Capelle

Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden?   Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden? I_icon_minitimedo mei 28, 2009 9:15 am

maar wat is precies het verschil tussen imageready en flash???
Terug naar boven Ga naar beneden
Joris
Moderator
Moderator
Joris


Aantal berichten : 1005
Join date : 25-05-09
Leeftijd : 113
Woonplaats : Capelle

Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden?   Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden? I_icon_minitimedo mei 28, 2009 9:18 am

Flash lijkt me veel uitgebreider, Imageready is zegmaar iets van Photoshop.. In imageready kan je ook best wel photoshoppen trouwens, heb het 1 keer gedaan, lukte best.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thom
Beheerder
Beheerder
Thom


Aantal berichten : 400
Join date : 28-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Capelle a/d Yssel

Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden?   Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden? I_icon_minitimedo mei 28, 2009 9:18 am

Flash is gewoon totaal gericht op het maken van games etc. Daarom hebben ze ook een hele nieuwe scripttaal in het leven geroepen; ActionScript. Dit is Niels ook aan het leren. Cool Bij flash kan je uiteraard ook vééél maar dan imageready, bij imageready gaat het er gewoon om de effecten etc. Bij Flash gewoon om het totale plaatje, zo uitgebreid mogelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.NiesEnThom.tk
kingg0d
Super Poster
Super Poster
kingg0d


Aantal berichten : 892
Join date : 26-05-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Capelle

Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden?   Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden? I_icon_minitimedo mei 28, 2009 9:19 am

Ok thx
Terug naar boven Ga naar beneden
Thom
Beheerder
Beheerder
Thom


Aantal berichten : 400
Join date : 28-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Capelle a/d Yssel

Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden?   Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden? I_icon_minitimedo mei 28, 2009 9:36 am

Geen probleem. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.NiesEnThom.tk
bashahaxd
Post Talent
Post Talent
bashahaxd


Aantal berichten : 393
Join date : 26-05-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Je ******

Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden?   Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden? I_icon_minitimevr mei 29, 2009 10:22 am

Ik heb geen goede download voor cs2 kunnen vinden en me cs4 download deet het ook niet?
ik zoek voor hulp en het moet blond bruin of blauw haar hebben. Zwart zie ik ook wel zitten en licht getint,niet te donker want dat is niet mij tiep.
Terug naar boven Ga naar beneden
kingg0d
Super Poster
Super Poster
kingg0d


Aantal berichten : 892
Join date : 26-05-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Capelle

Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden?   Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden? I_icon_minitimevr mei 29, 2009 11:28 am

Waar slaan die haarkleuren op?
Terug naar boven Ga naar beneden
Thom
Beheerder
Beheerder
Thom


Aantal berichten : 400
Join date : 28-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Capelle a/d Yssel

Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden?   Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden? I_icon_minitimevr mei 29, 2009 12:02 pm

Ik heb bruin haar. Engeltje Wat is er mis met de download?

- Waar heb je hem van vandaan?
- Wat voor fout is het?
- Welke versie?
- Ben ik jouw "tiep"?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.NiesEnThom.tk
kingg0d
Super Poster
Super Poster
kingg0d


Aantal berichten : 892
Join date : 26-05-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Capelle

Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden?   Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden? I_icon_minitimevr mei 29, 2009 12:10 pm

ik kan je miss helpen
kent een van jullie newsleecher?
Terug naar boven Ga naar beneden
Joris
Moderator
Moderator
Joris


Aantal berichten : 1005
Join date : 25-05-09
Leeftijd : 113
Woonplaats : Capelle

Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden?   Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden? I_icon_minitimevr mei 29, 2009 1:03 pm

Probeer een photoshop CS3 hack van <knip> ofzo.

Ps. Mag dat? Ik geef geen links?

Admin edit door Thom:
Nope, dat is verboden sorry. Het aan bieden, geven, links van cracks en hacks voor betaalde software is illegaal en verboden. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
kingg0d
Super Poster
Super Poster
kingg0d


Aantal berichten : 892
Join date : 26-05-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Capelle

Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden?   Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden? I_icon_minitimeza mei 30, 2009 2:22 am

Als iemand newsleecher kent, gebruik dat dan. Daar heb ik ook mijn CS3 vandaan Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Joris
Moderator
Moderator
Joris


Aantal berichten : 1005
Join date : 25-05-09
Leeftijd : 113
Woonplaats : Capelle

Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden?   Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden? I_icon_minitimezo mei 31, 2009 3:09 am

Joris schreef:


Admin edit door Thom:
Nope, dat is verboden sorry. Het aan bieden, geven, links van cracks en hacks voor betaalde software is illegaal en verboden. Wink

Oke sorry, ik gaf geen link, maar wist niet dat een naam zeggen al erg kan zijn.Ik zal het in het vervolg niet meer doen.. Surprised
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Welke versie van Photoshop kan ik het best downloaden?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
NiesEnThom :: Photoshop :: Vragen-
Ga naar: