NiesEnThom
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

NiesEnThom

In dit forum helpt iedereen je met verschillende problemen. Over jouw eigen computer, of vragen over tutorials van de site.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het Grote Gamesnieuwtjes topic!

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Joris
Moderator
Moderator
Joris


Aantal berichten : 1005
Join date : 25-05-09
Leeftijd : 113
Woonplaats : Capelle

Het Grote Gamesnieuwtjes topic! Empty
BerichtOnderwerp: Het Grote Gamesnieuwtjes topic!   Het Grote Gamesnieuwtjes topic! I_icon_minitimewo jul 08, 2009 10:15 am

Tja, waarom overal een eigen topic voor openen. Vertel het allemaal hier maar.

Zo bijvoorbeeld nieuws over PES 2010;

Konami geeft nieuwe details PES 2010 vrij

Uitgever Konami heeft meer informatie over PES 2010 bekendgemaakt. Het bedrijf liet onder andere weten dat dat Liverpool-spits Fernando Torres naast Lionel Messi van Barcelona zal optreden als het gezicht van het voetbalspel .

Konami heeft bij de ontwikkeling van PES 2010 de nadruk gelegd op specifieke eigenschappen die spelers en clubs hebben. Zo zullen toonaangevende spelers bepaalde titels hebben om hun eigenschappen aan te geven. Fernando Torres is bijvoorbeeld 'Fox in the Box' en 'Goal Poacher', beide refererend aan het gevaar dat Torres kan stichten als hij in het strafschopgebied wordt aangespeeld. De tactieken van teams zullen via sliders zo nauwkeurig mogelijk worden nagebootst, zodat elk team in de game voetbalt zoals ze dat in het echt ook doen.

Konami noemt de basisgameplay als een van de verbeteringen in PES 2010; deze versie moet opnieuw realistischer zijn dan zijn voorgangers. Ook is er aandacht besteed aan enkele randzaken. Zo zullen de Champions League en de Europa League nu ook hun opwachting maken in de Master League en zal het commentaar van Jon Champion en Mark Lawrenson verbeterd zijn. Het duo zal in PES 2010 onder meer specifieke eigenschappen van spelers bespreken en waar nodig de onderlinge geschiedenis van twee clubs aanhalen, zo maakt Konami dinsdag bekend. PES 2010 verschijnt in het vierde kwartaal van dit jaar voor de PlayStation 3, de Xbox 360, de PlayStation 2, de PlayStation Portable en de pc.

Bron: tweakers.net

Etc.
Terug naar boven Ga naar beneden
kingg0d
Super Poster
Super Poster
kingg0d


Aantal berichten : 892
Join date : 26-05-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Capelle

Het Grote Gamesnieuwtjes topic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Gamesnieuwtjes topic!   Het Grote Gamesnieuwtjes topic! I_icon_minitimedo jul 09, 2009 6:32 am

Gaaf topic, hier kan ik weer lekker posten Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Joris
Moderator
Moderator
Joris


Aantal berichten : 1005
Join date : 25-05-09
Leeftijd : 113
Woonplaats : Capelle

Het Grote Gamesnieuwtjes topic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Gamesnieuwtjes topic!   Het Grote Gamesnieuwtjes topic! I_icon_minitimeza jul 11, 2009 6:17 am

kingg0d schreef:
Gaaf topic, hier kan ik weer lekker posten Twisted Evil

Ik zou zeggen post maar raaak Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
kingg0d
Super Poster
Super Poster
kingg0d


Aantal berichten : 892
Join date : 26-05-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Capelle

Het Grote Gamesnieuwtjes topic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Gamesnieuwtjes topic!   Het Grote Gamesnieuwtjes topic! I_icon_minitimeza jul 11, 2009 11:42 am

Wii Sports Resorts:

Er komt weer een nieuwe game voor de wii uit: Wii sports Resort! Het is een nieuw spel met teglijk een nieuwe assecoire voor je wii-mote: namelijk de Wii Motion:

Preview: Wii Sports Resort

Wii Sports is de best verkopende game op de Wii. Dat is natuurlijk niet zo gek, aangezien deze titel in Europa standaard bij de Wii geleverd wordt. Wij kregen de mogelijkheid om de opvolger, Wii Sports Resort, uit te proberen.


Zoals jullie vast wel zullen weten, maakt deze titel veelvuldig gebruik van de Wii MotionPlus. In eerste instantie was men te spreken over de WiiMote van Nintendo. Alles was nieuw en leuk om te proberen. Echter na enkele uren met Wii Sports bleven veel gamers toch met een leeg gevoel achter. Vooral bij golf bleek de precisie van de WiiMote niet altijd even goed.

Directe overgang
Nu komt er dus de Wii MotionPlus, die samen met Wii Sports Resort geleverd wordt. Met deze extensie voor je WiiMote worden alle bewegingen één-op-één overgebracht van je WiiMote naar het scherm. De eerste game van Wii Sports Resort die wij probeerden was zwaardvechten.

Bij deze game houd je de WiiMote (met Wii MotionPlus) verticaal, zoals een echt zwaard. Je staat met je Mii op een platform en het is de bedoeling om je tegenstander door middel van rake klappen van het platform af te slaan. Wat meteen opvalt, is dat de bewegingen die je maakt heel precies worden vertaald, van kleine subtiele draaiingen to flinke zwaaien.


Bron: Gamez.nl
Terug naar boven Ga naar beneden
Joris
Moderator
Moderator
Joris


Aantal berichten : 1005
Join date : 25-05-09
Leeftijd : 113
Woonplaats : Capelle

Het Grote Gamesnieuwtjes topic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Gamesnieuwtjes topic!   Het Grote Gamesnieuwtjes topic! I_icon_minitimedo jul 23, 2009 3:20 pm

Hmm.. ik weet niet. Hij is maar 50 euro inclusief dat dingetje. Ik zal er over na gaan denken. Iemand anders die hem misschien wil kopen ?
Terug naar boven Ga naar beneden
kingg0d
Super Poster
Super Poster
kingg0d


Aantal berichten : 892
Join date : 26-05-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Capelle

Het Grote Gamesnieuwtjes topic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Gamesnieuwtjes topic!   Het Grote Gamesnieuwtjes topic! I_icon_minitimevr jul 24, 2009 8:30 am

Ik d8 eraan, maar ik weet niet wat dat dingetje voor nut heeft behalve dat het zogenaamd échter is. En dan is mario & sonic op de olympische spelen nog vééél uigebreider.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joris
Moderator
Moderator
Joris


Aantal berichten : 1005
Join date : 25-05-09
Leeftijd : 113
Woonplaats : Capelle

Het Grote Gamesnieuwtjes topic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Gamesnieuwtjes topic!   Het Grote Gamesnieuwtjes topic! I_icon_minitimevr jul 24, 2009 1:52 pm

kingg0d schreef:
Ik d8 eraan, maar ik weet niet wat dat dingetje voor nut heeft behalve dat het zogenaamd échter is. En dan is mario & sonic op de olympische spelen nog vééél uigebreider.

Ja, maar dat in winterspelen he. Of bedoel je de oude? Ja das waar. Tja, ik denk het idd niet. Ben denk ik weer binnen 2 dagen klaar met het spel en dan is het alleen leuk met andere. Nee dus.
Terug naar boven Ga naar beneden
kingg0d
Super Poster
Super Poster
kingg0d


Aantal berichten : 892
Join date : 26-05-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Capelle

Het Grote Gamesnieuwtjes topic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Gamesnieuwtjes topic!   Het Grote Gamesnieuwtjes topic! I_icon_minitimevr jul 24, 2009 1:54 pm

Ja, alleen als ze dan zo groot doen over MotionPlus, wil ik wel eens weten of hij ook op andere games gebruikt word Engeltje
Terug naar boven Ga naar beneden
Joris
Moderator
Moderator
Joris


Aantal berichten : 1005
Join date : 25-05-09
Leeftijd : 113
Woonplaats : Capelle

Het Grote Gamesnieuwtjes topic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Gamesnieuwtjes topic!   Het Grote Gamesnieuwtjes topic! I_icon_minitimevr jul 24, 2009 1:55 pm

kingg0d schreef:
Ja, alleen als ze dan zo groot doen over MotionPlus, wil ik wel eens weten of hij ook op andere games gebruikt word Engeltje

Lijkt me een onzinnig dingetje. Je klikt het toch vast aan je controller ofzo ? Nou, dan zouden de makers de Controllers niet goed hebben gemaakt. Lijkt me niet vrij logisch.
Terug naar boven Ga naar beneden
kingg0d
Super Poster
Super Poster
kingg0d


Aantal berichten : 892
Join date : 26-05-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Capelle

Het Grote Gamesnieuwtjes topic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Gamesnieuwtjes topic!   Het Grote Gamesnieuwtjes topic! I_icon_minitimevr jul 24, 2009 1:59 pm

Vandaar, en dat ding stelt vast niet veel voor. al vraag ik me wel het volgende af;

hoe stop je de nunchuk in je remote, als daar al MotionPlus zit???
Terug naar boven Ga naar beneden
Joris
Moderator
Moderator
Joris


Aantal berichten : 1005
Join date : 25-05-09
Leeftijd : 113
Woonplaats : Capelle

Het Grote Gamesnieuwtjes topic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Gamesnieuwtjes topic!   Het Grote Gamesnieuwtjes topic! I_icon_minitimevr jul 24, 2009 2:25 pm

In motionplus ziet misschien ook een nunchuk ding, zoals de oortelefoontjes van sony ericson
Terug naar boven Ga naar beneden
kingg0d
Super Poster
Super Poster
kingg0d


Aantal berichten : 892
Join date : 26-05-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Capelle

Het Grote Gamesnieuwtjes topic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Gamesnieuwtjes topic!   Het Grote Gamesnieuwtjes topic! I_icon_minitimevr jul 24, 2009 2:30 pm

zou kunnen, alhoewel het me onwaarschinlijk lijkt, en die beschermingshoes is ook belachelijk Lol
Terug naar boven Ga naar beneden
Joris
Moderator
Moderator
Joris


Aantal berichten : 1005
Join date : 25-05-09
Leeftijd : 113
Woonplaats : Capelle

Het Grote Gamesnieuwtjes topic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Gamesnieuwtjes topic!   Het Grote Gamesnieuwtjes topic! I_icon_minitimevr jul 24, 2009 2:31 pm

Toch is het zo, have a look:
Het Grote Gamesnieuwtjes topic! Wii-motionplus

Aan de onderkant zit een klepje zie je?
Terug naar boven Ga naar beneden
kingg0d
Super Poster
Super Poster
kingg0d


Aantal berichten : 892
Join date : 26-05-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Capelle

Het Grote Gamesnieuwtjes topic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Gamesnieuwtjes topic!   Het Grote Gamesnieuwtjes topic! I_icon_minitimevr jul 24, 2009 2:39 pm

Nu wel ja haha Lol
wat een polioding!
Terug naar boven Ga naar beneden
Joris
Moderator
Moderator
Joris


Aantal berichten : 1005
Join date : 25-05-09
Leeftijd : 113
Woonplaats : Capelle

Het Grote Gamesnieuwtjes topic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Gamesnieuwtjes topic!   Het Grote Gamesnieuwtjes topic! I_icon_minitimevr jul 24, 2009 2:41 pm

Ja dat hoesje! Dat zie ik nu pas, hoe Polio kan het zijn. lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
kingg0d
Super Poster
Super Poster
kingg0d


Aantal berichten : 892
Join date : 26-05-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Capelle

Het Grote Gamesnieuwtjes topic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Gamesnieuwtjes topic!   Het Grote Gamesnieuwtjes topic! I_icon_minitimevr jul 24, 2009 2:42 pm

In iedergeval ga ik binnenkort voor de nieuwe CoD: modern warfare 2
Terug naar boven Ga naar beneden
Joris
Moderator
Moderator
Joris


Aantal berichten : 1005
Join date : 25-05-09
Leeftijd : 113
Woonplaats : Capelle

Het Grote Gamesnieuwtjes topic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Gamesnieuwtjes topic!   Het Grote Gamesnieuwtjes topic! I_icon_minitimevr jul 24, 2009 2:46 pm

kingg0d schreef:
In iedergeval ga ik binnenkort voor de nieuwe CoD: modern warfare 2

Ik ga voor PES 2010 denk ik..
Terug naar boven Ga naar beneden
kingg0d
Super Poster
Super Poster
kingg0d


Aantal berichten : 892
Join date : 26-05-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Capelle

Het Grote Gamesnieuwtjes topic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Gamesnieuwtjes topic!   Het Grote Gamesnieuwtjes topic! I_icon_minitimevr jul 24, 2009 2:49 pm

ook een gaaf spel. hoewel fifa 10 ook er lauw uitziet
Terug naar boven Ga naar beneden
Joris
Moderator
Moderator
Joris


Aantal berichten : 1005
Join date : 25-05-09
Leeftijd : 113
Woonplaats : Capelle

Het Grote Gamesnieuwtjes topic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Gamesnieuwtjes topic!   Het Grote Gamesnieuwtjes topic! I_icon_minitimevr jul 24, 2009 2:54 pm

kingg0d schreef:
ook een gaaf spel. hoewel fifa 10 ook er lauw uitziet

FIFA speelt niet lekker, en ik ben een trouwe PES fan. Heb vanaf PES5 alle delen. Kwa rechten is FIFA idd beter, maarja dat is ook echt van FIFA.
Terug naar boven Ga naar beneden
kingg0d
Super Poster
Super Poster
kingg0d


Aantal berichten : 892
Join date : 26-05-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Capelle

Het Grote Gamesnieuwtjes topic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Gamesnieuwtjes topic!   Het Grote Gamesnieuwtjes topic! I_icon_minitimeza jul 25, 2009 12:14 am

klopt, ik wacht het wel gewoon af Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Joris
Moderator
Moderator
Joris


Aantal berichten : 1005
Join date : 25-05-09
Leeftijd : 113
Woonplaats : Capelle

Het Grote Gamesnieuwtjes topic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Gamesnieuwtjes topic!   Het Grote Gamesnieuwtjes topic! I_icon_minitimezo jul 26, 2009 4:32 am

kingg0d schreef:
klopt, ik wacht het wel gewoon af Wink

Ik niet, ik koop PES 2010. Als ziet het eruit als een stuk stront xD
Terug naar boven Ga naar beneden
kingg0d
Super Poster
Super Poster
kingg0d


Aantal berichten : 892
Join date : 26-05-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Capelle

Het Grote Gamesnieuwtjes topic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Gamesnieuwtjes topic!   Het Grote Gamesnieuwtjes topic! I_icon_minitimema jul 27, 2009 1:29 am

Dat lijkt me niet Lol
Terug naar boven Ga naar beneden
Joris
Moderator
Moderator
Joris


Aantal berichten : 1005
Join date : 25-05-09
Leeftijd : 113
Woonplaats : Capelle

Het Grote Gamesnieuwtjes topic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Gamesnieuwtjes topic!   Het Grote Gamesnieuwtjes topic! I_icon_minitimema jul 27, 2009 5:35 am

kingg0d schreef:
Dat lijkt me niet Lol

Uhuh, maar weer OT.

Mario en Sonic en de olympische winter spelen:

Mario & Sonic op de Olympische Winterspelen is het vervolg op Mario & Sonic op de Olympische Spelen. Het spel verschijnt voor de Nintendo Wii en de Nintendo DS. Mario & Sonic op de Olympische Winterspelen ligt op 16 oktober 2009 in de winkels, net voor de Olympische Winterspelen van start gaan. Deze vinden in februari 2010 plaats in Vancouver (Canada). De Engelse titel is Mario & Sonic at the Winter Olympics.

Het spel wordt ontwikkeld door SEGA en niet door Nintendo. Wel houdt Nintendo de ontwikkeling van het spel in de gaten. Het eerste deel - Mario & Sonic op de Olympische Spelen - kreeg de nodige kritiek over zich heen. Hierdoor zal Shigeru Miyamoto regelmatig een oogje in het zeil houden. Miyamoto is de bedenker van Mario en veel andere personages uit het Mushroom Kingdom.

In het spel kiezen spelers een personage, waarmee deelgenomen kan worden aan alle sporten op de Olympische Winterspelen. Sporten als schaatsen, snowboarden, skiën, ijshockey, bobsleeën en curling ontbreken natuurlijk niet. Welk personage wint uiteindelijk die felbegeerde gouden medaille?

Sommige minispellen zijn speelbaar met het Wii Balance Board. Het Balance Board zit bij Wii Fit, een van de populairdere spellen voor de Nintendo Wii. Wie geen Wii Fit heeft, kan een los Balance Board kopen voor Mario & Sonic op de Olympische Winterspelen. Daarnaast is het mogelijk om de minispellen gewoon met de Wii Mote te spelen.

Mario & Sonic op de Olympische Spelen was een groot verkoopsucces en verkocht meer dan tien miljoen keer. Nintendo en Sega hopen met dit nieuwe spel opnieuw hoog te scoren in de verkooplijsten.




Bron: http://www.mushroomkingdom.nl/mario-sonic-op-de-olympische-winterspelen

Balance bord, geniaal gewoon, ik zeg KOPEN KOPEN KOPEN.
Terug naar boven Ga naar beneden
kingg0d
Super Poster
Super Poster
kingg0d


Aantal berichten : 892
Join date : 26-05-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Capelle

Het Grote Gamesnieuwtjes topic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Gamesnieuwtjes topic!   Het Grote Gamesnieuwtjes topic! I_icon_minitimema jul 27, 2009 11:25 am

Ziet er weer eens geniaal uit Very Happy

Ik d8 er zelf ook aan om hem te kopen, al ga ik eerst eens kijken naar Overlord 2: Dark legend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joris
Moderator
Moderator
Joris


Aantal berichten : 1005
Join date : 25-05-09
Leeftijd : 113
Woonplaats : Capelle

Het Grote Gamesnieuwtjes topic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Gamesnieuwtjes topic!   Het Grote Gamesnieuwtjes topic! I_icon_minitimema jul 27, 2009 3:58 pm

kingg0d schreef:
Ziet er weer eens geniaal uit Very Happy

Ik d8 er zelf ook aan om hem te kopen, al ga ik eerst eens kijken naar Overlord 2: Dark legend.

Inderdaad ;D

Voor wat ga je die kopen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het Grote Gamesnieuwtjes topic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Gamesnieuwtjes topic!   Het Grote Gamesnieuwtjes topic! I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het Grote Gamesnieuwtjes topic!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
NiesEnThom :: Games :: Nieuwtjes-
Ga naar: