NiesEnThom
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

NiesEnThom

In dit forum helpt iedereen je met verschillende problemen. Over jouw eigen computer, of vragen over tutorials van de site.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Hoe installeer ik CLEO 3 voor GTA: SA

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
kingg0d
Super Poster
Super Poster
kingg0d


Aantal berichten : 892
Join date : 26-05-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Capelle

Hoe installeer ik CLEO 3 voor GTA: SA Empty
BerichtOnderwerp: Hoe installeer ik CLEO 3 voor GTA: SA   Hoe installeer ik CLEO 3 voor GTA: SA I_icon_minitimedo jun 04, 2009 9:04 am

Stap 1: Kan ik CLEO op mijn SA zetten?

Cleo3 werkt alleen maar op een gedowngrade SA. We moeten dus eerst kijken of jij wel versie 1 of versie 1.1 van gta sa hebt. Dit doen we makkelijk door SA op te starten en in het hoofdmenu links onderin kijken. Als je hier niets ziet staan heb je V1, dan kan je gelijk door naar stap 2. Als je er wel een versie nummer ziet staan moet je SA eerst downgraden.

Het downgraden van SA:
Als je geen versie 1 hebt moet je eerst SA downgraden. Het probleem hierbij is dat het niet met de patch kan. Je zal een compact gta_sa.exe moeten gebruiken. Eerst moeten we de compact gta_sa.exe downloaden. Deze kan je hier downloaden. Het wachtwoord is CVehicle. (ja er moet een C voor)

We gaan nu de compact gta_sa.exe file uit de .rar file halen. Dit kan met software als Alzip of 7-Zip of WINRAR. Je moet nu de compact gta_sa.exe naar de hoofdmap van GTA San Andreas kopiëren. Daar hernoem je de file naar 'gta_sa.exe'. (zonder de haakjes) Nu is je SA klaar voor het installeren van Cleo3!


Stap 2: het installeren van de Cleo3 Software.

Nu we de goede versie van SA hebben kunnen we de Cleo3 Library installeren. Dit is het programma dat je Cleo3 mods in het spel zet. Dit is een simpel werkje van een paar files in de hooftmap van SA vervangen. We beginnen met de Cleo 3 software te downloaden. We pakken eerst weer alle files uit de .rar met software als Alzip of 7-Zip of WINRAR. We hebben nu een aantal files. Maar de enigste die wij nodig hebben zijn: vorbisFile.dll vorbisHooked.dll Cleo.asi en GXTHook.cleo. De rest hebben we niet nodig. We plaatsen vorbisFile.dll vorbishooked.dll en Cleo.asi in de hoofdmap van SA. Dit is waar je GTA San Andreas geïnstalleerd hebt. Als het goed is word er gevraagt of je de bestaande files wilt overschrijven. Klik op ja anders doet Cleo3 het straks niet. We maken nu in de SA hoofdmap een map aan genaamd 'Cleo'. (weer zonder de haakjes) In die map plaatsen we GXTHook.cleo en dat was het alweer. Nu hebben we als het goed is de Cleo3 Library succesvol geïnstalleerd.

(bron: Gedeeltelijk gtagames.nl)


Stap 3: het plaatsen van Cleo mods.

We gaan nu de Cleo mods in Cleo plaatsen. We moeten daarvoor eerst wat Cleo mods downloaden. Mijn favoriete mod is de float gun. (deze is hier te downloaden. We dowloaden de mod en kijken of het een .cs of een .cleo mod is. Als hij een van deze extensies heeft kan je de mod in de Cleo map plaatsen die we eerder aangemaakt hadden en waar we GXTHook.cleo in gezet hadden. Verder hoef je niets meer te doen dan sa op te starten en de code in te tikken. Deze code verschilt per mod. Heb je bijvoorbeeld de Float gun gedownload, dan typ je CTRL+F in tijdens het spelen.

Heb je vragen of wil je meer weten? PB'tje Wink

Veel plezier met modden! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Thom
Beheerder
Beheerder
Thom


Aantal berichten : 400
Join date : 28-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Capelle a/d Yssel

Hoe installeer ik CLEO 3 voor GTA: SA Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe installeer ik CLEO 3 voor GTA: SA   Hoe installeer ik CLEO 3 voor GTA: SA I_icon_minitimedo jun 04, 2009 9:47 am

Zeer mooi! Echt waar, topklasse! Als de site heropend is, zou ik hem, als je wilt, op de site willen plaatsen met jouw nick of echte naam erbij? Very Happy

Ik ga hem later proberen op de pc waar ik SA heb. Wink
Maar hoe kom je erachter welke code jouw mod heeft? Is dat erbij geinformeerd? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.NiesEnThom.tk
kingg0d
Super Poster
Super Poster
kingg0d


Aantal berichten : 892
Join date : 26-05-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Capelle

Hoe installeer ik CLEO 3 voor GTA: SA Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe installeer ik CLEO 3 voor GTA: SA   Hoe installeer ik CLEO 3 voor GTA: SA I_icon_minitimedo jun 04, 2009 10:09 am

Bij sommige; de site is in het japans, dus sommige dingen begrijp je niet, maar andere zijn in het engels. begrijp je iets niet? gewoon op internet zoeken. (youtube is dan nog het makkelijkst Wink)
Terug naar boven Ga naar beneden
Thom
Beheerder
Beheerder
Thom


Aantal berichten : 400
Join date : 28-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Capelle a/d Yssel

Hoe installeer ik CLEO 3 voor GTA: SA Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe installeer ik CLEO 3 voor GTA: SA   Hoe installeer ik CLEO 3 voor GTA: SA I_icon_minitimevr jun 05, 2009 2:20 pm

Ben, ik heb groot probleem. vorbisFile.dll kan niet herschreven worden.. Hij vervangt hem wel, maar ik kan hem dan niet meer opstarten. Wat ook raar is, is dat de originele file 64 kb is, en de ander 4 kb. Dus da klopt niet helemaal, of wel? Help me alsjeblieft! Ik wil dit zóó graag.. Cool

Btw: Hoe verklaar je dit? http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=78595&mode=threaded Neutral Ik vind het niet erg als je iets totaal overneemt, maar verlmeld het dan gewoon. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.NiesEnThom.tk
Gesponsorde inhoud





Hoe installeer ik CLEO 3 voor GTA: SA Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe installeer ik CLEO 3 voor GTA: SA   Hoe installeer ik CLEO 3 voor GTA: SA I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hoe installeer ik CLEO 3 voor GTA: SA
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
NiesEnThom :: Games :: Tutorials-
Ga naar: