NiesEnThom
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

NiesEnThom

In dit forum helpt iedereen je met verschillende problemen. Over jouw eigen computer, of vragen over tutorials van de site.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Assistent beheerder Jessedev

Ga naar beneden 
4 plaatsers

Moet Jessedev weg?
Ja
Assistent beheerder Jessedev I_vote_lcap60%Assistent beheerder Jessedev I_vote_rcap
 60% [ 3 ]
Nee
Assistent beheerder Jessedev I_vote_lcap40%Assistent beheerder Jessedev I_vote_rcap
 40% [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 5
 
Enquête gesloten

AuteurBericht
Thom
Beheerder
Beheerder
Thom


Aantal berichten : 400
Join date : 28-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Capelle a/d Yssel

Assistent beheerder Jessedev Empty
BerichtOnderwerp: Assistent beheerder Jessedev   Assistent beheerder Jessedev I_icon_minitimedo mei 28, 2009 12:44 pm

Jessedev gaat dit forum misschien verlaten..

Hij vindt dat dit forum totaal niet meer over het onderwerp gaat (PhotoShop, Flash en andere computer problemen). Daar geef ik hem gelijk in, het gaat er inderdaad niet meer over. Maar dat komt omdat er nog maar acht leden zijn.
We die 8 (behalve Ruben) kennen, en dat maakt het hier dus leuk en gezellig. Jesse vind dit schijnbaar niet en gaat weg als het niet gaat veranderen.

Ik heb hem verzekerd dat er wél "serieuze" gebruikers komen, en dan wilt hij wel blijven. Ik geef hem dus nog wat bedenktijd. Als er geen nieuwe onderwerp gerichte gebruikers komen gaat hij dit forum verlaten.

Ik vind dit zelf echt erg jammer want ik weet dat er wel wat gaat veranderen in dit forum.. Maarja het is zijn keus he.

Ik heb ook een poll toegevoegd. Vinden jullie dat Jessedev weg moet? Alstjeblieft, wees eerlijk en argumenteer.

Thx.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.NiesEnThom.tk
bashahaxd
Post Talent
Post Talent
bashahaxd


Aantal berichten : 393
Join date : 26-05-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Je ******

Assistent beheerder Jessedev Empty
BerichtOnderwerp: Re: Assistent beheerder Jessedev   Assistent beheerder Jessedev I_icon_minitimedo mei 28, 2009 1:05 pm

Als je zo denkt over zó een website ,
verdien je dit niet. En het moet toch leuk
blijven en als het ergens anders over gaat
dan kan het nog steeds leuk zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joris
Moderator
Moderator
Joris


Aantal berichten : 1005
Join date : 25-05-09
Leeftijd : 113
Woonplaats : Capelle

Assistent beheerder Jessedev Empty
BerichtOnderwerp: Re: Assistent beheerder Jessedev   Assistent beheerder Jessedev I_icon_minitimedo mei 28, 2009 2:14 pm

Zie je later jesse!

Kan me gene reet schelen wat hij vind, en als hij gaat bedrijgen is het niet erg.

Edit: Hij weer vast weer zeker terug naar het begin met ABN endergelijkee. Onzin. Ik verwijs jesse naar een computerforum. Dit forum heet Niesenthom en heeft een kletsvak en spelletjes topic.

Edit 2: Stemmen zeggen genoeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
kingg0d
Super Poster
Super Poster
kingg0d


Aantal berichten : 892
Join date : 26-05-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Capelle

Assistent beheerder Jessedev Empty
BerichtOnderwerp: Re: Assistent beheerder Jessedev   Assistent beheerder Jessedev I_icon_minitimevr mei 29, 2009 12:54 am

Het is uiteindelijk zijn eigen mening, en dat dit forum over photoshop en flash gaat dat maakt me niet zo veel uit. het is gezellig en ik wil het graag zo houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joris
Moderator
Moderator
Joris


Aantal berichten : 1005
Join date : 25-05-09
Leeftijd : 113
Woonplaats : Capelle

Assistent beheerder Jessedev Empty
BerichtOnderwerp: Re: Assistent beheerder Jessedev   Assistent beheerder Jessedev I_icon_minitimezo jul 05, 2009 3:52 am

Slotje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Assistent beheerder Jessedev Empty
BerichtOnderwerp: Re: Assistent beheerder Jessedev   Assistent beheerder Jessedev I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Assistent beheerder Jessedev
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Assistent Beheerder Jesse
» Jessedev "ontslagen"

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
NiesEnThom :: Algemeen :: Mededelingen-
Ga naar: